מנהלת פרויקט בניה מצלמת את עצמה אחרי פרויקט מוצלח

5 סיבות לכך שכל אחד צריך אפליקציה של יומן עבודה לבניה

עולם הבנייה נחשב לאחד התחומים המאתגרים מבחינת תפוקת עבודה ופריון. ישנן שיטות עבודה מגוונות, חלקן לקוחות מהעולם המסורתי, לצד שיטות עבודה חדשניות שעשויות לקצר את תהליכי העבודה. אך בפועל הקושי לעמוד בזמנים תמיד מרחף באוויר, הלקוח דוחק לסיום העבודה, זמן המסירה מתקרב ולכן עלינו לעבוד בצורה נכונה.

אפליקציות שהן יומן עבודה לקבלן נחשבות לפיתוח יעיל מאוד לקבלנים, מנהלי פרויקטים, מנהלי עבודה ומפקחי בנייה. האפליקציה מביאה דרכי עבודה חדשניים לשטח, ממש בדומה לכלים חשמליים שונים ביחס לידניים. אפליקציות אלה בראש ובראשונה מאפשרות לכולם להיות מסונכרנים, היא מעניקה כלים לתכנון נכון, חישובים, הוצאת דו"חות ובעיקר מאפשרת לנהל את המשימות הדרושות בהצלחה.

אפליקציית יומן עבודה נחשבת לידידותית וקלה מאוד לשימוש, הרי לכל אדם יש סמארטפון התומך באפליקציות הללו, ולכן נשארו מעט מאוד תירוצים כדי לא להוריד אותן לנייד ולהתנהל בצורה נכונה.

אתה עדיין לא משוכנע? קבל חמש יתרונות של אפליקציה יומן עבודה והיכולת שלה לשפר את ביצועי הפרויקטים שלך

  1. שיפור שיתוף הפעולה בין כל העובדים בפרויקט

    אתרי בנייה נחשבים למורכבים מאוד מבחינת ניהול כוח האדם, החברות, הקבלנים המשניים ובעלי מקצוע מתחומים שונים העובדים יחד במרחב מוגבל המשתנה ללא הרף. כדי ש-"יד ימין תדע מה יד שמאל עושה", יש צורך בשיתוף פעולה מלא והתקשורת צריכה לפעול בצורה חלקה בין כולם. אפליקציות של יומן עבודה לקבלן מספקות מידע עדכני צמוד לכל עובדי הפרויקט ומבטיחות כי כל מידע רלוונטי יגיע לאדם הנכון, בזמן הנכון.

  2. חיבור בין אנשי השטח לאנשי השירות במשרד

    לעתים קיים מרחק גיאוגרפי בין אתרי הבנייה השונים, לבין המשרדים בהם יושבים מנהלי הפרויקטים. על מנת שהמידע יזרום בין כל הגורמים המעורבים יש צורך להזרים מידע מעודכן מהשטח באופן יומיומי. על ידי שימוש ביומן עבודה ממוחשב נתונים יכולים לזרום בצורה חלקה מהשטח, וכך העבודה תתקדם באופן מהיר ובטוח בכל אתרי הבנייה עליהם החברה אחראית.

  3. ניהול משימות ותחומי אחריות

    אתר בנייה הוא סביבה דינמית המייצרת מגוון רב של משימות שצריך לבצע "מהיום לאתמול". האתגר הוא לא רק לבצע את המשימות, אלא לנהל אותן בצורה מסודרת ולוודא שכולם מודעים לחלוטין לאחריותם באתר. יומן עבודה ממוחשב מעניק לכל עובד הרשאות וגישה ישירה למשימות הספציפיות שלו, ולכן כל עובד יוכל להיות מעודכן במשימות ומנהלו יוכל לפקח על ביצוע המשימות. כמו כן, במידה ועובד אינו נמצא מכל סיבה, ניתן להעביר את המשימות לעובדים אחרים.

  4. כל הנתונים מרוכזים במקום אחד

    באתרי עבודה מתגלגלים נתונים רבים וחשובים, שעשויים ללכת לאיבוד אם הם אינם מרוכזים במקום אחד. אפליקציית יומן עבודה לקבלן מאפשרת לך לארגן את כל הנתונים החשובים מהפרויקטים שלך במקום אחד מרוכז, ואפילו לקבל גישה מהירה. הנתונים יכולים להיות מיני רבים כמו ניתוח מגמות עכשוויות, הערכת קבלנים, מדידות שטח, ועוד. על ידי נתונים אלה ניתן לקבל תובנות והחלטות מהירות יותר במהלך העבודה – עם מינימום טעויות!

  5. הם מגדילים את היעילות וחוסכים לך זמן

    אפליקציות המכילות תוכנה לניהול משימות בבנייה לא רק מחליפות תהליכי עבודה ישנים, אלא משפרות את אופן ביצוע העבודה ומקלות על עבודת בעלי המקצוע האמונים על הפרויקט. בכל אתר בנייה סטנדרטי מתבזבזות שעות עבודה רבות על תיעוד מידע, כתיבת פרוטוקולים או עריכת דו"חות, ולכן דרך האפליקציות תוכל לעדכן את כל המידע ממש בלחיצת כפתור וכך לפנות משאבים למשימות אחרות. כמו כן, אפליקציות אלה מותאמות בקפידה לתהליכי העבודה המודרניים ומידי פעם מתווספים בה עוד ועוד פיצ'רים המקלים באופן משמעותי את תהליכי העבודה.

עדיין לא התנסית ביומן עבודה לקבלן של קיפר? אף פעם לא מאוחר. הירשם עכשיו להתנסות ותיהנה ממגוון רב של יתרונות

להתנסות 14 ימים ללא התחייבות