יומן עבודה ממוחשב לניהול פרויקטים בבניה

סנכרון אמיתי בין המשרד והשטח!

Banner Background
יומן עבודה ממוחשב

ניהול פרויקטים בבניה עם מערכת חכמה אחת, שמאפשרת לך לקבל יותר, הרבה יותר...

מערכת קיפר נועדה לייעל תהליכי עבודה בענף הבנייה ולשמור על נושא הבטיחות והציות לנהלי העבודה באמצעות יומן עבודה ממוחשב פורץ דרך, המחליף את היומנים הידניים של מנהלי הפרויקטים ביומן ממוחשב, ידידותי ונוח לשימוש.

יומן עבודה ממוחשב באתר בניה מתאים לחברות בנייה, מפקחים, יזמים ומאפשר לחסוך בזמנים ולהימנע מטעויות קריטיות בדרך.

יעילות

הכל נמצא במקום אחד

כל המשתמשים הרלוונטיים יוכלו לתעד בזמן אמת על התקדמות הפרויקט כמו חומרים, עובדים, הערות, לעלות תמונות מהשטח ולסמן וי על הנעשה.

Configurable

חיסכון בזמן

ניהול אופטימאלי יכול לחסוך זמן רב של סגירת חורים במקרה של טעויות או אי הבנות, ומצד שני ניהול נכון חוסך גם כסף ומשאבים.

Personal

מערכת ידידותית לשימוש

מערכת קיפר חוסכת טבלאות, דפים ואינספור רישומים שאינם מתועדים. השימוש במערכת אינטואיטיבי, המסכים ברורים ומאפשרים שימוש נוח מכל מקום (גם באופליין).

קבלן? מפקח בנייה? מנהל פרויקט? קיפר הוא יומן העבודה הממוחשב היחיד שיעשה לך סדר מופתי באתר הבנייה!

שמירה על נהלים באתר בנייה

תרשה לעסק שלך להתקדם, הכי גבוה שאפשר.

היתרונות שלנו

מערכת קיפר היא מערכת חדשנית המכילה טכנולוגיה פורצת דרך. המערכת מותאמת לעבודה יעילה בשטח ובמשרד, תוך שהיא מציעה פונקציונאליות מותאמת לכל סביבה.

Service One

שליטה מלאה על הנעשה

בפרויקט בנייה מעורבים גורמים רבים, כאשר הקבלן אמון על משימות רבות הזקוקות לטיפול הולם ומיידי. טעויות או אי סינכרון בין עובדי המשרד לשטח ועם קבלני המשנה, יכולים לגרום לבעיות, ולהשפיע על התקדמותו הפרוייקט, האווירה באתר הבנייה ולהפוך פרויקט רווחי לפרויקט מפסיד ומסוכן. עם KeeperForms תקבלו מערכת ניהול פרויקטים וכך לשלוט על הנעשה מהסמארטפון, מהטאבלט או מהמחשב בכל זמן נתון ואף לשלוח דו"ח מסודר לגורמים הרלוונטיים. נציין כי דרך תוכנה לניהול פרויקטים בבניה, מנהל הפרויקט או היזם מקבל שליטה מרחוק על כל האתרים ועל התקדמות הבנייה.

Design

סנכרון בזמן אמת

המערכת מקשרת בין עובדי השטח, המשרד, קבלני המשנה, מפקחים ויתר הגורמים המעורבים בבנייה ומאפשרת לנהל את הפרויקט מבלי להיות פיזית באתר. בדרך זו ניתן להתעדכן על עיכובים, בעיות ועל כל מה שנעשה בשטח. כל משתמש מקבל יוזר משלו לפי הרשאות עם כל המידע על הפרויקט, כולל תיעודים קודמים, דו"חות אקסל לגבי כמויות, תפקידי קבלני המשנה, ההתקדמות בשטח ועוד. בנוסף, המסמכים הקשורים לפרויקט מתועדים במערכת וניתן לשלוף אותם בקלות.

Enterprise

חיסכון עצום בזמן ובתקציבים

עם KeeperForms תקבלו מערכת ניהול פרויקטים שתאפשר לכם לחסוך בזמן יקר ולהפוך את הפרויקט שלכם לרווחי יותר. המערכת מתממשקת למגוון מערכות ותוכנות הקשורות לעסק כמו CRM ועוד. כדי לייעל את הזמן, אפשר להגדיר מראש הוצאת דו"חות על התקדמות הפרויקט למיילים ספציפיים בקובץ PDF לדוגמה - ללקוח, למנכ"ל החברה, לקבלני משנה ועוד. למעשה, אתם קובעים את רשימת תפוצה שתקבל את היומן מבלי שיאלצו להיות יוזרים במערכת.

לקוחות מספרים עלינו

להתנסות 14 ימים ללא התחייבות

מי אנחנו?

מערכת קיפר הוקמה על ידי קבוצת 'פרומתאוס' המובילה מהפכה בתחום ניהול פרויקטים בענף בנייה ותשתיות ומספקת מגוון פתרונות לניהול נוכחות והיעדרות, ניהול עובדים, ניהול משימות, ניהול ותכנון פרויקטים עם דגש חזק על תכנון מול ביצוע – הכל תחת קורת גג אחת. הקבוצה הוקמה בשנת 2007 על ידי אורי שמחוני, מומחה בפיתוח מערכות מתקדמות וחכמות. כיום הקבוצה מובילה מספר פתרונות תוכנה בארץ ובחו"ל.

הקבוצה שואפת תמיד להימצא בחזית הטכנולוגיה, ומפתחת מגוון פיצ'רים על פי דרישות השוק והלקוח. הניסיון הרב של צוות החברה בתחום, לצד הקשר האישי מול לקוחותיה מאפשרים לייצר מערכות המתכתבות עם העידן המודרני - חכמות וידידותיות לשימוש.

אל הר הנדסה
ינושבסקי
חכמון חברה לבנייה
אשכול פרויקטים
דנישרא
ברוש ניר